19 november 2011

Mr Fu I miss you.

Ja då var det helg, lördag. Efter en lååång vecka. Men det har gått ganska bra men morgonen är jobbig, inte för att jag har fått lov att gå upp tidigt, utan för paniken att hinna iväg innan hantverkarna kommer.
Min morgon: Upp kl 06.16 (galet tidigt), på med linser, sminka mig i sängen, Stress, stress, stress snart kommer byggarna, måste hinna hemifrån innan de kommer, 0710 går till jobbet kanske hämtar upp Natalia på vägen. Trevligt med en promenad tillsammans.

Som sagt helg, vi har bytt ut lång lyx frukost mot mac donalds, lunch på t.ex. Stationen mot yoghurt och middagen på t.ex. Jay Fu mot döda i sängen. Men det är bara ca 4veckor kvar nu och jag måste erkänna att det är ganska mysigt allt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...