23 februari 2012

Marrakech

Är i Marrakech, sitter i solen, 25grader och jobbar. Fantastisk pol, gott vin, god mat och otroligt fint hotell. Här finns ställen som man drömt om eller knappt det snarare sätt på film men inte trod man skulle uppleva. Det finns så många fina ställen här. Vad sägs tex om kontrasten att vara inne och ta en drink på troligtvis det dyraste och finaste hotellet i hela världen, komma ut utanför och bli upphämtad av häst och vagn. I ca30 minuter åkte vi runt och kollade på Marrakech, in på små, små, gränder med små butiker av alla dess slag i varje dörröppning, vidare ut förbi kungens mur och ut på en stor väg mitt bland bilarna som svischar förbi. Helt otroligt. Jag har tagit massor av bilder så lovar att lägga upp dom sen! Hoppas alla mår bra! Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...