1 januari 2012

Nytt År, Nya Möjligheter

Gott Nytt År alla!
År 2011 är året jag kommer minnas länge. Det är året vi köpte vårt hus och började vår framtid tillsammans. Det är året vi var i NY, åt gott, shoppade och njöt. Det är året vi budade på massor av hus, flera budgivningen vi förlorade men som vi idag ser som en vinst att vi istället fick huset vi verkligen ville ha. Huset mitt i stan så vi kan känna oss fria att gå och ta ett glas vin när vi vill, gå och fika, strosa på stan, gå över till vänner osv men ändå med en stor granhäck runt hela tomten så vi har vårt privata!

2012 är här jag lovar att året blir minst lika bra...Allt blir vad man gör det till...

2 kommentarer:

  1. Allt blir vad man gör det till, du har så rätt... :)
    Happy New Year!

    SvaraRadera
  2. Hej Marie

    Ja allt blir vad man gör det till. Hoppas du hade ett bra Nyår och önskar dig ett underbart 2012

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...