24 april 2012

Trädgårds design

Just nu går många tankar åt till uteplatsen. Vi ska bygga en altan, köpa möbler och en grill & fixa till övriga trädgården. Så jag kollar runt ganska ofta för att hitta detaljer till hur jag vill ha det. 
Denna snygga inramning av en uteplats tycker jag om:





Hittade väggrillen Sigmafocus från Focus. Den kan inte välta som små klotgrillar kan göra, men vet inte om man vågar ha en grill på husväggen. Tänk om askan yr upp mot husväggen? Men en annorlunda och stilren grill är det.







Gillar verkligen blandningen av trä, småsten & plattor på marken. Denna uteplats har snygga stilrena planteringar i krukor och härlig solplats.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder. Blir sugen på att göra om här hemma på altanen och trädgården.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...