27 juni 2012

Dukning


Duka i guld från Mateus. Kanske till Nyår?

Charmig dukning med udda porslin. Inte  som jag själv skulle duka, men det tilltalar mig ändå. Vackra, vackra fönster. Jag gillar hur de tomma ramarna tar igen fönstrens form. Ett gammalt, nött bord och korgstolar med plädar. Mysigt. Tänk er en söndagsbrunch i den här fina miljön.

Det är inte bara snyggt att inreda med svart och vitt, det är även snyggt att duka med!
Härlig dukning, påminner lite om Italien

Fint men många ljus och ljusstakar i olika storlekar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...