28 juni 2012

Glashus

Sommaren verkar inte komma, så istället önskar jag att man hade ett glashus där man kunde njuta av trädgården och utekänslan ändå.  Eller tänk att sitta här med kaffekoppen och en god bok, fast regnet öser ned. Jag hittade ett sånt fantastiskt  snyggt glashus idag. 
Med en fast bakre vägg svartlaserad, och resterande 3 väggar i glas. Och taket helt i glas. Och mitt över alltihop tronar ett mycket snyggt segeltak som går att dra ut om det blev för soligt och varmt. 
Riktigt härligt möblerat med rustikt långt matbord och stolar med kuddar, och komplett med myssoffa i kortändan, massa myrtenträd och snygg industrilampa i taket, så fint. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...