4 februari 2013

Måndag!

NY VECKA
NYA MÖJLIGHETER

Efter en helg i soffan. Snuvig, feber och int i huvudet. Ville jag idag starta veckan med ny energi MEN tydligen ville soffan ha kvar mig ett tag till. Tur att jag kan jobba hemma annars skulle jag klättra på väggarna.



Nu har vi bokat hus i Sommar...I Frankrike kommer vi spendera 7 härliga dagar med 10 underbara Vänner. 1Km från Cannes ligger huset vi valde ut. Här ska vi grilla ute på terassen, köpa bröd hos bagaren till frukost, dricka gott vin, bada i polen, spela spel och bara njuta av livet. Längtar redan!


2 kommentarer:

  1. Usch då, segt att vara sjukt :(
    Men guuud så underbart det låter, blir ju helt galet avis!! Får jag åka med eller ;)

    Ha en fin måndag, och krya på dig!
    Kram CAtta

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar! Låter hur trevligt som helst!
    Krya på dig nu!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...