21 februari 2013

This Is Me

Jag är tjejen som går min egen väg, den som blir rastlös av att sitta still och vill ha förändring. Men samtidigt vill jag ha trygghet i livet men med spänning. 

Jag vill inte stå i centrum men heller inte utanför. Jag vill involveras, vara med och tycka till. Tycker om att ha åsikter och har ofta starka åsikter men med det inte sagt att jag alltid har rätt.

Jag är tjejen som älskar att inspirera andra och få andra att utvecklas. Jag älskar att umgås med vänner och äter gärna middagar ute på restaurang och bara umgås och pratar över ett glas vin.

Jag älskar hemmet det är min fristad där jag bara njuter. Älskar också att resa och upptäcka nya ställen och njuta av ledig tid. För min verkliga styrka är att jag älskar mitt jobb men kan när som helst bara vara ledig och leva i nuet.

Jag njuter av dagen och allt den har att erbjuda. Är stark även i motgångar och skulle det vara jobbigt någon gång så vet jag att jag har underbara människor runt omkring mig.

I kärlek ... är jag långt ifrån den lättfångade typen. Jag är gåtfull och hemlighetsfull

Jag har svårt att visa mina känslor, jag behöver total trygghet för att det ska kännas bra. Men då jag hittat rätt ger jag allt jag har. Det gäller både i vänskap och i kärlek.


Vänskap och Kärlek är det jag värdesätter mest och Livet. Njuter av det varje dag!

Tack till alla som finns omkring mig och ni som alltid finns där!  


Temat hos Fabriken idag är This is me.....


6 kommentarer:

  1. Kul att veta lite mer om dig! Och vilken snygging du är! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fint du beskrivit dig själv! Så fin bild på dig också! Kul att se dig, som annars varit ganska "anonym" bakom texten ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Nästan roligaste temat hos Fabriken, att få läsa mer om alla!

    SvaraRadera
  4. Du verkar vara en underbar person!
    Jag hittade hit från Villa Sjöhaga. Nu ska jag surfa runt på din blogg och kika på vackra bilder och läsa dina inlägg.

    Vem är jag? Jag är en inredningsintresserad tjej som bloggat sedan 2008. Tyvärr har min blogg bytt fokus då jag för ett år sedan fick cancerbesked.

    STor kram och trevlig helg!
    L

    SvaraRadera
  5. Vad vacker du är människa!! Kul att veta lite mer om dig =))

    Kram och ha en supergo fredag!
    Catta

    SvaraRadera
  6. Roligt att läsa om dej och på många sätt tycker jag likadant.

    Så fin du är och ser lite lagom hemlighetsfull ut :-)

    Kram Lissen

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...