4 mars 2020

Önskar längre dagar

I bland känner jag att dagarna, timmarna, minutrarna, sekunderna inte räcker till då brukar en dos träning hjälpa mig för att sortera hjärnan.

I bland slits man mellan det privata och jobb och önskar man hade mer tid för båda. Då brukar jag kram min skatt hemma och tänka att allt annat spelar ingen roll. Jag brukar då säga till min son: Tur att jag har dig. Han svarar alltid: Jag vet:)





I dag har jag haft massor av spännande möten med inredningsarkitekter, sett kök växa fram och intervjuer för anställningar och avlutat med god middag hemma och lite hemma träning. Nu när man äntligen ska vila lite då är dagen slut:(
Som sagt fler timmar per dygn tack!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...