28 december 2011

MIO

Var på Mio igår och kollade runt de har en serie som jag verkligen gillar. Alla bilder är från Mio så hittar du nått du tycker om åk dit och kolla det finns så mycket inspiration där.

Nu ska jag bege mig ner till stan mina kära systrar kommer till Stockholm idag. Vi ska fika, kolla runt lite, umgås, äta någon god lunch och bara vara hela dagen. MYS.


soffbord gjort på återvunnet trä. Tänk om man kunde snickra vad mycket fint man skulle kunna göra

Den klassiska stilen med svarvade ben och mjuka former gör avlastningsbordet  till en  inspiration

Rundade former och svarvade ben bidrar till en mjuk och inbjudande classic vintage-känsla.

Obehandlat trä och lantligt men ändå modernt. Skåpet är gjort av återvunnet trä.

Fin fotpall med snygga ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...