19 december 2011

Vilar i Stockholm

Det låter löjligt kanske men det här med att renovera hus tar på krafterna! Som tur är har vi min sambos snälla föräldrar som lånar ut sin lägenhets Stockholm till oss! Så nu sitter jag på tåget till Stockholm och ska bo där nån natt! Måste sova ut, måste vila! Andas utan damm! Mysa i Stockholm! Men redan nu längtar jag nästan redan tillbaka så jag kan se vad som har hänt i Huset! Men den som väntar på nått gott... Det är nån slags hat kärlek detta med att renovera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...