5 maj 2012

Tänd ett ljus för sjukdommar

Jag blir alltid imponerad av människor som gör det där extra. På en blogg som jag följer hittade jag dess fina ljuslyktor. På hennes sida kan du läsa:

"Majas Cottage projekt ”Majas fight against cancer” startades för jag kände

starkt att jag ville försöka hjälpa till i kampen mot cancer – speciellt mot cancer som
drabbar barn och ungdomar, jag ville använda min stora passion för produktutveckling samtidigt som jag ville skapa produkter som skänker tröst, hopp, glädjeoch ger ro i själen..Vad kunde då vara bättre än att samarbeta med Barncancerfonden och
utveckla en vacker ljuslykta med värmande ord som glöder underbart.
 Resultatet blev ett set om 2 st glasljuslyktor, strl 9×10 cm i silverfinishmed genombrutna ord som ”glöder” vackert när man tänder lyktorna.Detta set kostar 149 kr50% av priset går till BarncancerfondenFrakt tillkommer på 40 kr, Leverans i sommar ( beställer du fler än 5 set skickar vi det fraktfritt )
Dessa ljuslyktor är klassiska, tidlösa och bär ett vackert budskap! Unna dig ett set själv eller köp för att ge bort i present!"
Tillsammans gör vi skillnad!

Jag ska köpa minst ett sett hoppas fler gör det! Köp dom här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...