5 april 2013

Helg

Njuter av min kaffe i soffan. Alltid samma underbara känsla som infinner sig när fredagen kommer. Vetskapen om att man har två lediga dagar framför sig gör mig extra lugn. Två dagar att lada batterierna och få ny energi till måndagen. För hur mycket man tycker om sitt jobb så behöver man stänga av och vila ifrån det ett tag. Det är min styrka. Att jag kan jobba på hög nivå med ständig fokus men också kan njuta av ledigheten.

Helgen blir lugn. Träning, film, middag och vin. Vi ska även börja rita upp uppbyggnaden av övervåningen och vem vet kanske några vänner ringer och vill komma på en fika eller en lunch/middag på stan



❤ ÄNTLIGEN FREDAG 

Men nu först en inspirerande jobb dag!

3 kommentarer:

  1. Trevlig helg ni har framför er!
    Njut och må bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Spännande helgplaner ni har! Fredagen är allt en härlig känsla! Ha en riktigt go fredag!

    SvaraRadera
  3. Vill önska dig en riktigt trevlig helg!
    Kram Anna :-)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...