1 april 2013

Påskafton

Tips för dig som ska ut i Stockholm någon kväll: Nosh & Chow, nyöppnad restaurang i ett townhouse på Norrlandsgatan. Snygg inredning, specialsnickerier överallt, många vitrinskåp utmed väggarna och fantastiska lampor. Maten var inte i min smak men 
kommer absolut gå tillbaka och ta något i baren.


Besök Toaletterna, de var som hämtade från Marrakech. Snygga, mörka och mystiska!
Här spenderade vi våran Påskafton. 


















Vi började med lunch på Vigårda. Kul att testa "snabbmats restaurang". Det var jätte gott. Man väljer mellan original, piggham, kyckling osv och sen ditt val av dressing och tillbehör. Gott och prisvärt, från 70kr! 




















Sen shoppade vi lite och fortsatte med tapas på Boquerian i Moodgallerian.



Avslutade kvällen på Nosh&Chow! Mysig påskdag!



2 kommentarer:

  1. Vigårda har jag varit och ätit på två gånger när jag befunnit mig i Storstan, riktigt gott måste jag säga och Moodgallerian är så fräsch!
    Låter som en bra påskafton för er!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Lät mysigt! Tack för tips!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...