2 april 2013

Känslor av vår

Är våren här? Det känns som det! Hoppas den är här för att stanna! Solen lyser in genom alla fönster och ljuset får mig att må så bra! Nu kanske kuddarna får en ljusare kulör i soffan och härliga blommor på bordet måste införskaffas. Ute ska det sopas och pysslas och utemöblerna ska snart fram. Funderar på vad vi ska göra klart ute i år. Förra året gjorde vi altan. Oj vad jag längtar efter den första grillningen!

Snart kan man träna ute igen, tänk att springa i solen. Motivationen ökar med vädret och denna vecka ska jag träna extra hårt!

Startar upp veckan efter lååång ledighet. Möten, inspiration, sista pyssel inför nya restaurangen och sen basket ikväll! 





Hoppas att det underbara vädret är här för att
stanna, Det behöver jag!!
 
Hoppas att ni får en bra början på den nya veckan!

1 kommentar:

  1. Åh, vill ha riktig vår nu! Men kikade ut nyss och såg att vårt kastanjeträd börjar ha små knoppar! :)

    Vi har massor av projekt i trädgården i år, fast vi får väl se hur mycket som blir gjort..

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...