24 februari 2020

Mitt kontor idag

Visst är det lite härligt när våren sakta sakta kommer?
Man känner hur ljuset börjar komma tillbaka och jag vill bara ut och springa. Men jag måste ha tålamod, får inte springa på minst 3 veckor så bara att köra rehab övningar och hitta på annat sätt att träna!

Idag jobbar jag på ett av mina konsultuppdrag där en del var att hjälpa till att öppna restaurang och en del är att projektera en stor arena och dess restaurang, vip och kiosker. Jag är lyckligt lottad som får ha detta kontor idag:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...