22 februari 2020

Nya skor

När man inte kan springa så planerar jag nästa lopp!
I år har det hittills blivit ett lopp vilket var fantastiskt vackert! Nu är jag dock skadad och minst 3 veckors löpvila men tänker jag kommer tillbaka starkare:) Rehab tränar hemma och idag är det mage och rumpa för att stärka upp kroppen! Jobbigare än man tror!



Fått ännu ett par nya skor till säsongen med Runacademy. 
Längtar efter starten på terminen!! 

11e Mars har vi prova på pass som är gratis för ALLA!


Tänk att jag vågade anmäla mig som ledare, har aldrig ångrat det och känner mig lycklig lottat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...