27 februari 2020

Vin


Ibland har man det bra när jobbet är att testa massor av vin till nya vinlistan till jobbet, en del var självklara val som direkt kom upp på listan:)



Det är kul att sätta ihop en vinlista med massor av spännande viner, av olika karaktärer, druvor, länder och efter olika smak och tycke

Jag längtar efter att få träna igen men tills jag får ut och springa så kör jag på med mina rehab övningar hemma och hoppas på att det går snabbare än 3veckor. Det är jobbigt att vänta när det ända jag vill är ut och springa...men men...vila är välbehövlligt ibland.
Imorgon får jag i alla fall träffa Joanna och även om vi inte springer ihop denna gång så kommer vi äta god mat och en eller två glas vin:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...