15 mars 2013

Ett litet Tips

Måste få tipsa om schampot jag använder! Har precis fått min syster att testa samma. Jag hade torr hårbotten som var jätte känslig men nu efter att ha använd detta Redken så är min hårbotten bra igen!

Skonsam formula mjukgör, lugnar samt verkar 
avstressande för hårbotten, medan hårbotten och 
hår rengörs skonsamt från orenheter 
Eukalyptus och Laktritsextrakt = verkar lugnande och avstressande 
samt tar bort spänningar i hårbotten 

Har ni några andra tips på bra produkter?

3 kommentarer:

  1. Åh jag har precis så jag med. Denna ska jag definitivt testa. Tack för tipset! :)

    Ha en trevlig helg!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Älskar Redken, dyra grejer men svinbra! Jag kör med Nexus just nu, också milt och bra för skalp och hår :)

    Ha en fin fredag och trevlig helg!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Tack syster fö tipset! Nu har schampot kommit å nu har jag börjat använda det :) hoppas ni har de bra uppe i fjällen!!!! Kram

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...