21 mars 2013

Träning och Pyssel

Vilken vecka. Dagarna går i ett men kul är det! Planering på jobbet, massor av möten, träning, bror på besök, till Stockholm på lite jobb, filmkväll, middag med vänner. Hur hinner man med allt! Men jag klagar absolut inte utan njuter av farten och livet!

Nu ska jag ut och träna. Lite intervaller i 1timme med Jossan -7Kg står vågen på nu! Så skönt att äntligen fått in träningsrutiner som en del av vardagen!


Hoppas på att hinna hitta lite videung och pyssla lite till påsk här hemma! Jag är ingen pysslare men lite påskris kan få komma in i huset och lite extra städat och mysigt med tända ljus. Det behövs inte så mycket men ändå blir det lite extra.

Titta in på Fabriken för lite påskinspiration

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...