22 mars 2013

Fredag

Äntligen Fredag. Bra morgon med mycket inspiration, förmiddag fortsätter med roliga möten och eftermiddagen likaså. Jag tänkte gå tidigt idag från jobbet. Ska träffa en kär vän och fika. En snabb fika hinner vi i alla fall med. Det är svårt att få ihop tider att träffas därför uppskattar jag den timmen vi hinner ses och skratta, prata minnen och hjälpa och puscha varandra. Jag har mina nära vänner och de tider vi hinner ses uppskattar jag verkligen! 

"As we grove upp we realize it is less important to have lots of friends, and more important to have real ones"

Eftermiddagen avslutas med ett spinning pass med ännu en av mina underbara vänner. Bra start på helgen att avsluta veckan med träning att få extra energi av musiken och utmattningen!



Ikväll ska det handlas för middag imorgon. Vi har besök och en tre rätter middag står på menyn. 

Ser fram emot resten av dagen och helgen!

1 kommentar:

  1. Viktigt att ha några vänner, även om man inte hinner ses så ofta! Trevligt med trerätters, vad ska du bjuda på undrar jag genast?
    Lycka till i morgon!
    Kram helena

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...