18 mars 2013

Måndag


Måndagar är för många dagen som är tråkig för att helgen är slut. Men jag tycker som sagt om Måndagar! Bra möten och träning. Ny start, kanske nya steg men att börja med nya vanor på en måndag är för många bara en ursäkt att få “frossa” en sista gång under helgen. Visst, ser man utifrån kalenderns utformning och våra veckofokuserade liv så är måndagar en bra dag att ta nya steg, men kom ihåg att nya hälsosamma vanor kan påbörjas vilken dag som helst! 

Nu ska jag gå och träna, hur går det för alla ni som tittar in här med era träningar?





2 kommentarer:

  1. Bra inställning! Jag tränar på som aldrig förr. Utmaningen 100 pass på fyra månader går som på räls. Konditionen ökar och det känns riktigt bra. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, min träning blir väl att jag far runt som ett yrt troll här hemma mest hela tiden;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...