29 augusti 2013

Fabrikens Tema: Kök

Vi spenderar många timmar  vårt kök. Dels tycker vi om att laga middagar tillsammans men har även ofta vänner över på middagar. Jag tycker verkligen om vårt kök. Det är inte så stort men det är hemtrevligt och vi trivs i det.
Vi har total renoverat köket. Slagit bort det gamla, köpt helt nytt kök, öppnat upp väggar, lagt in spottar i tak, tagit fram murstocken och renoverat alla golv. 

Resultatet blev ett vitt kök med ljus från tre vädersträck med en central rustik murstock och härlig stor matplats i anslutning. 




Kök före

Kök före






14 kommentarer:

  1. Otroligt vilkem skillnad. Jättefint blev det. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Snyggt kök ni har! Vilken skillnad! Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Väldigt snyggt!
    Och jag klarade plankan förra veckan med:-))
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad! Jättefint och ljust!
    Kram och ha en fin fredag!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Vad tycker ni om våran unika betongsoffa med fårskinnssits?
    www.merxs.se

    Mvh Anton Johansson
    info@merxs.se

    SvaraRadera
  6. Så fint och ljust =) Me like. Hoppas du mår fint. Kramen

    SvaraRadera
  7. Köket är verkligen huset hjärta.. Det verkligen kanonsnyggt!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Hoppas allt är bra med dig!

    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag bloggar också och en del i den handlar om mina upplevelser kring renovering av mitt nyköpta hus. Letade efter inspiration till trapp-projektet och hittade bilderna på styleroom om er renovering av trappan till ovanvåningen.
    Hittade inte någon e-postadress här på bloggen till dig, men vill säga att det fina ni gjort med den trappan inspirerade mig så mycket att jag frångått min egen idé för att göra det ni gjort.
    Du kan gärna kika in på min blogg, läsa och skratta och kanske beröras av annat: http://vitamomentum.blogspot.se

    Lämna gärna en kommentar och besvara gärna min lilla undersökning.
    Tänkte att jag skulle lägga in din blogg i länklistan.

    //Jasmine

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vi på Blogvertiser vill bjuda in dig till vårat nätverk av bloggar där du har möjlighet att tjäna pengar genom att skriva recensioner och omdömen åt våra annonsörer.

    Blogvertiser har i dagsläget väldigt många bloggar och annonsörer, men är alltid på jakt efter nya kvalitetsbloggar som vi kan hjälpa tjäna pengar genom vårt nätverk. Att bli medlem hos oss är gratis och du kan avsluta ditt medlemskap när du vill.

    Gå in på vår hemsida www.blogvertiser.se och registrera dig redan nu. Har du frågor kring medlemskapet kan du mejla oss på support@blogvertiser.com.

    Med vänlig hälsning
    Zelda Ringström
    www.blogvertiser.se

    SvaraRadera
  11. Tittar in för att önskar dig en fin start på det nya året!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Fint kök, vilken kökskran har du?

    Vi har en blogg på kokskranar.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Wow! Vilket lyft! :D Supersnyggt! Bra jobbat

    SvaraRadera
  14. This site was... how do you say it? Relevant!!

    Finally I've found something which helped me.
    Thanks!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...