5 augusti 2013

Frankrike


Tack vänner för en härlig semester i Frankrike. Tolv personer som ska umgås i en vecka kan sluta med en katastrof men inte med dessa fantastiska människor. 


Vi hyrde ett hus i Cannes. Ett mysigt hus med pool och närhet till staden och stranden. Vi njöt vid poolen, grillade, drack vin och gjorde ett antal utflykter




















Första natten stannade vi i Nice. Åt mat, drack vin och sprang längst vattnet. Dock måste jag erkänna att jag inte riktigt tyckte om staden.










Vi besökte en fantastiskt liten konstnärsby i bergen. Vi åt glass och tog oss en snabbtur genom byn.





Vi var i Monaco några timmar. Om man tror att man sätt stora båtar och fina bilar så finns det större och finare där.....












Ska berätta mer, jag lovar men nu måste jag jobba! Hoppas alla får en trevlig måndag!



1 kommentar:

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...