19 augusti 2012

Dagens Tips


Matkassar från olika företag har blivit en succé och inte undra på det. Det är så skönt att slippa köa i affären med alla andra för att sedan bära hem tunga matkassar! Sen är det skönt att slippa planera vad vi  ska äta hemma. Såg nu för er som bor i Uppsala att man kan testa Middax på Letsdeal


"Med dagens deal får du en matkasse fylld med härliga och fina matvaror. Varorna räcker till 4 personer i 3 dagar och innehåller lättlagade och sunda recept. Ordinarie pris är 599 kr,din deal: 299 kr – 50% rabatt."


Matkassen är en prenumeration utan bindningstid, men med 8 dagars uppsägningstid.

2 kommentarer:

  1. HEEJ!! Tack för din fina kommentar! Nu har jag piggnat till! Lakanen köpte jag på SOVA (utgående modell - halva priset - tjohoo), men jag tror även att man kan köpa dem på blackballoon.se. Check it out! Såg ditt inlägg om färgen grönt tidigare och förut hade jag nog inte riktigt tänk mig den färgen hemma. TILLS jag såg VIPPs limited edition på soptunnor. Vilken underbar grön färg! :) Då slog det mig att grönt är riktigt läckert i inredning! :) Kram på dig och hoppas du får en strålande dag!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Tack för din fina kommentar hos mig! :)
    Brickan har jag köpt av Marie som har bloggen Vita Ranunkler.

    Ha en fin dag! :)

    Mvh Åse

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...