26 augusti 2012

Nöjd!

För 3månader sen så började jag träna. Jag hade i princip inte tränat på över 5år och vägen till vältränad är lång. Pinsamt nog orkade jag inte ens 1km första gången och det var ett faktum hur otränad jag var. Sen dess har vi tränat på 3pass varje vecka i alla dess former. 

Idag skulle vi ta ett extra pass, lite löpning och gång för att testa våra nya skor. Vi började att springa i lugnt tempo och målet var 7km men trodde att av de 7km skulle jag kanske orka 3-4km löpning. MEN det kändes bra så jag fortsatte springa och nu, en timme senare, så är vi hemma efter 8km löpning utan ett enda stopp. Så nöjd. Det var ett litet kvitto på att träningen gett resultat. Vägen är fortfarande lång men den känns inte längre omöjlig!!
Så nöjd, så härligt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...