22 augusti 2012

Kvällens Inspiration

Att Orkidéer tillhör de blommor som många gärna vilar ögonen på är svårt att missa. Tror faktiskt att vi funnit nyckeln till Orkidéernas hjärta. De ser ut att trivas fint i vårt hem & blomstrar på. 


Stilsäkra Slettvoll stillas mitt inspirationsbegär för denna kväll. En helt fantastisk inredning som ger mig massa tips & idéer. Båda rummen andas harmoni & hemtrevnad med en tvist av lyx & fräschet. Gillar placeringen av sofforna som bildar en grupp kring bordet, det skapas då en härlig gemenskap kring möblemanget.Kolla vad fint man kan göra med Orkidéerna på borden 

Vilken blomma tycker ni mest om?

3 kommentarer:

  1. Min favorit är, och kommer säkert alltid att vara, tulpaner!!! De är sååå fina! Orkidéerna har jag precis vågat mig på, och det ser ut som att jag också klarar av dem. De är i allfall fortfarande riktigt fina, precis som när jag köpte dem :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tror att en 3-åring har riktigt kul hos Pettson och Findus. Charlie som var med oss är 2 år och hon tyckte det var skoj.

    Orkidéer är så vackra.
    Ha en fin dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Älskar Slettvoll, så mkt snyggt.
    Orkidéer är väldigt vackra, men de lever inte länge här. =(
    Önskar dig en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...