31 augusti 2012

Friday

Jag lämnar nästan allt jobb åt sidan idag. Det mesta arbetet är klart inför helgen och det lockar inte att ta tag i något nytt. En intensiv vecka med många bra möten är snart slut och jag ska snart ta helg!

Jobbar hemma idag. Ligger i soffan och mailar. Ska träna senare men kroppen skriker åt mig att låta den vara och låta benen bara få sjunka ner i soffan och stanna här hela dagen. Men det tänker jag inte göra. Kroppen får återhämta sig en annan dag! Har lovat mig själv att träna minst 3 pass i veckan och det löftet vill jag inte svika.
Så dagens agenda: lite jobb, träning, kräftskiva, vänner, skratt, kvalitetstid och vin. 
Älskade Fredag, Välkommen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...