31 januari 2013

År 2013

Januari känns som årets längsta månad......Inga knoppar på träden, folk fryser och alla verkar vara lite nere och sega. Jag känner mig trött men försöker tänka positivt och planerar resor för att ha massor att se fram emot.

Planerar nu 2013 är Spa på Hasseludden, weekend i Sälen, Bröllop i Dalarna, Semester i hus utomlands med vänner, Bröllop i Italien. Så trots kylan ute och mörkret så ler jag och tänker på hur fantastiskt detta år kommer att bli.

Fabriken har idag "Januari Moodboard" som tema och mitt 2013 får bli min Moodboard



2 kommentarer:

  1. beautiful pics! thanx for stopping by :)

    SvaraRadera
  2. Vilken hrlig januarimoodboard du delar med dig av!
    Härliga bilder!
    Trevlig helg!
    http://husprojektet.bloggplatsen.se

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...