21 januari 2013

Måndag morgon

Tidig morgon. Tystnaden är påtaglig och jag njuter av den. Det ser så kallt ut ute och jag önskade att jag kunde spendera dagen i soffan under en varm filt. Jag önskar att helgen inte var slut. För trots att jag älskar mitt jobb så är måndagen ändå jobbig ibland. Inte när jag väl är på jobbet utan nu innan när värmen under filten och tystnaden lockar mer.

Helgen bjöd på mys och film, husvisning med några vänner som är sugna på att köpa hus, Afternoon Tea med underbara vänner, middag hos Henriks föräldrar med hela familjen, lite bubbel på Stationen, basketfest och syster med familj på fika. Kanske inte så konstigt att man kände sig lite trött igår när man kom hem. 

En underbar helg som nu är slut. Nu är vardagen här men inte att misströsta, man måste se det positivt och hitta på saker i vardagen. Idag blir det jobb, PowerWalk med Jossan sen middag hemma och kanske lite bad och Spa kväll? 

Stannar under filten ett litet, litet, tag till med en kaffe i handen och njuter av tystnaden


Sen på med varma kläder, glöm inte mössan och njut av vardagen.....
Trevlig Måndag alla!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick en fin måndag sen när du tog dig upp ur filten… lät riktgit mysigt iaf:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Helgerna går alltid alldeles för fort! Men när veckan väl börjar brukar den gå fort också! Hoppas din dag blev ok!?
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...