6 januari 2013

Ny Favorit

Fick en present av Patrik och Sara som nu är min nya favorit doft här hemma.
Fantastiskt härligt underbart gott luktar detta ljus från Byredo. Med en brinntid på 60 timmar ska det få brinna länge hemma hos oss


Det står nu på Tv-bänken bredvid de fina blommorna vi fick av Josefin och Daniel.
Ska ordna fest oftare, får så många fina presenter......


Nu ska vi ner på stan och ta en fika med Tomas och Linn och lilla Elsa. Kanske en Afternoon Tea på Stationen? Sen tror jag syster med familj kommer hem hit på en fika på eftermiddagen. Mysig söndag.



4 kommentarer:

  1. Å så snyggt med! Vad är det för doft, luktar det bibliotek? ;)

    Ha en fin söndag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Snygg förpackning också, vilket inte gör ont ;)
    Kul att du också trodde jag sytt den söta blusen, själv ;) Känner mig smickrad ;)
    Det låter som att din dag blir toppen! Vi "lunchfikade" på Stationen, på Nyårsaftonen, jag, Mannen i mitt liv och Minstingen. Så mysigt och rätt mycket folk. Gillar det stället skarpt! ;) :)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Lång brinntid gillas skarpt! Och riktigt snygg förpackning dessutom! Ha en go söndagskväll!

    SvaraRadera
  4. Det märket måste jag kolla upp, har inte sett detta märke förut. Snygga förpackningar.

    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...