12 januari 2013

Syster i tidningen

Som stolt syster måste jag få berätta att idag är min syster och hennes hem med i tidningen. Ett jätte fint hemma hos reportage om deras hem i svart och vitt.

"Svart och vitt är snyggt, stilrent och lätt att göra personligt. Jag skulle nog tröttna snabbare på det mesta om det var färgglatt"

Syster och hennes kille Eric har renoverat hela sin lägenhet och vilket jobb de har gjort. De har öppnat väggar, lagt nya golv, målat alla väggar och byggt nytt kök. Allt i svart och vitt.

"Det är kanske lite svårt att sluta när man väl börjat, men det får ju inte bli för mycket så jag försöker hålla mig till en pryl in och en pryl ut. Min sambo tycker ibland att det blir för mycket svartvitt, men helt svartvitt är det ju faktiskt inte, säger hon och ser sig om i vardagsrummet och ler"

Har lånat lite bilder från hennes blogg så alla ni kan få se deras fina hem:


Bild från UNT




Fler fina bilder finns på http://franminsidasett.blogspot.se

Idag blir det film, tapas och vin kväll hemma. Tror nog jag ska unna mig lite godis idag efter en bra träningsvecka! Men först ska vi ta en långpromenad, hoppas solen tittar fram...

10 kommentarer:

  1. Åh tack för ditt fina inlägg syster <3

    SvaraRadera
  2. Jag har så klart läst systers fina "hemma hos", i morse! :) Jättefint!
    Ni är så duktiga på inredning bägge två! :)
    Trevlig helg!
    Kram, kram!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Så himlans fint!
    Såg det i tidningen så läckert!

    SvaraRadera
  4. Aha! är det din syster... Jag läste artikeln. Kul! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Sedär, har såklart läst den härliga artikeln om din fina syster, två inspirerande bloggar jag följer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Jättefint!! :) älskar svartvitt :) kul att få vara med i tidningen.

    Hoppas ni har en mysig lördag!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  7. Så fint hos din syster! Har varit inne på hennes blogg tidigare men visste inte att ni var systrar ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Jättekul för henne! Det är hon absolut värd! Din syster kan det där med inredning... det måste ligga i familjen :-) Ha en fortsatt go kväll!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...