2 januari 2013

Bröllop

28-30/12 spenderade vi på Krusenbergs herrgård. Underbar bröllops helg med massor av kärlek, god mat, fin miljö och ett vackert brudpar. I tre dagar var vi samlade. 

Fredagen bjöd på mingelbuffe och Yoga. 

Lördagen började med en stor lååång frukost och sen fanns det Zumba för de som ville, följt av en sopplunch. Efter blev det dusch, sminkning och ombyte till snygga bröllops kläder sen åkte vi till kyrkan och bevittnade en fantastisk vigsel. Efter brudskål på herrgården serverades en god middag som bjöd på många tal och mycket skratt. Dansen fortsatte efter tills ingen orkade stå längre....

Söndagen avslutades med en sen frukost. Sen hemgång

En fantastik helg!










Tack för att vi fick vara delaktiga i er stora dag. Stort Grattis till er två! 

"Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda"

"Kärleken skapar ett "vi" utan att förstöra ett "jag"

"Omnia vincit amor - Kärleken övervinner allt" 

"Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, ty då behöver jag det bäst"

"Kärleken är tålmodig och god.
Kärleken är inte stridslysten,
inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande, inte självisk,
den brusar inte upp,
den vill ingen något ont.
Den finner inte glädje i orätten,
men gläds med sanningen.
Allt bär den, allt tror den,
allt hoppas den, allt uthärdar den.
Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre,
och störst av dem är kärleken"


                                 Önskar er all Lycka och massor av kärlek!

13 kommentarer:

  1. Man måste älska bröllop!! Så vackert!! Efter att jag gifte mig själv sitter jag alltid och storgråter på bröllop för att det är så vackert!! Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh ser helt underbart ut!! Härligt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så kul att få se ditt 2012 :-)
    Vad underbart att få avsluta året med ett fantastiskt bröllop!!
    Gott nytt 2013

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad härligt!
    Bröllop är alltid så fint att få närvara vid.
    Man blir nästan lite nykär själv=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Vackert , vackert , vilket fantastiskt bröllop....var ju tvungen att titta in för att se om jag såg någon fin klänning....gahhh...det är ganska tomt på klänningar ute i butiken just nu ( och man undrar ju varför jag är ute i sista stund ?! ..*ler )

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder, man blir så glad av att se så mycket kärlek. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt med bröllop :) fina bilder.

    Kram Verra

    SvaraRadera
  8. Åååå va härligt med bröllop... Och i dagarna tre dessutom! Häftigt! Och Krusenberg är ju så himla fint ställe dessutom.

    Hihi.. Mannen min o jag har t o m varit tillsammans i 20 år...förlovade i 15! :)

    Önskar dig en fin start på 2013!

    SvaraRadera
  9. Vilket fantastiskt bröllop ni har vart på :) Vad mysigt för er och alla inblandade såklart! :)) Kram!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...