16 januari 2013

Kärlek

Om någon bad mig skriva det allra viktigaste i livet med ett ord så skulle jag säga.....KÄRLEK

Kärlek kan vara så mycket olika
En hel del handlingar utfört av oss: en hjälpande hand till någon som har det svårt, en servett att torka tårarna med, ett skratt med dina närmaste vänner, en kram av din familj eller tre små fina ord av din käresta.

Var och åt middag med en av mina äldsta vänner igår och älskar sådan kvalitetstid med en nära vän. Så mycket skratt, så mycket värme och så många minnen. Det ger en så mycket energi att ha bra vänner omkring en. En vän som nästan känner mig bättre än jag gör själv. Man är bara sig själv och njuter av en trevlig kväll. Tack vännen för igår.

Man måste våga ha mysigt även på vintern och hitta på massor av roliga saker. Dricka vin, ta en power Walk, tända ljus, äta på restaurang, ta en Spadag och njuta av livet även under de mörka tiderna.



5 kommentarer:

  1. Vad klokt! Kärlek är finast på jorden...Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att varje årstid har sin charm! Hösten är nog favoritårstiden det är så vackert ute då

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så fint och klokt skrivet!
    Jag håller med. Jag har alltid tyckt att vintern varit tung. Men så efter en tragisk händelse där min systerson gick bort för fyra år sedan, så har jag verkligen lärt mig att njuta av livet. Jämt. (Eller nästan jämt kanske ;) Försöker alltid se något positivt i saker och ting.
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Så fint du skriver om din vän, förstår att ni har det trevligt tillsammans. Och man får försöka ha det gott, året om.

    Ha en fortsatt fin vecka.
    // Lissen

    SvaraRadera
  5. Hej! Tänkte bara tipsa om bra förvaring för stövlar! Kolla in bootdelicious.se så hittar du min smarta stövelhängare där :)
    /Veronica

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...