8 september 2012

Biograf Rigoletto

För nån månad sen när vi var i Stockholm och fick en rundvisning på Rigoletto av Ahlbom som precis då hade öppnat Bistro Rigoletto. En restaurang i anslutning till biografen.
Rigoletto har genomgått en omfattande ombyggnation och slog nyligen upp portarna igen. 
Otroligt lyxig biograf med en egen VIP-lounge med en egen bar och i vippriset ingår hur mkt läsk och popcorn du vill.....


Med utsikt mot Kungsgatan, i anslutning till biograf Rigoletto, har alltså restaurang Bistro Rigoletto byggts där biobesökarna kan träffas på en bit mat innan och efter filmen. 
Om ni vill ha en helkväll i Stockholm kan jag rekommendera att gå på bio och äta här!



3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att "träffa" Emmas syster :) Tack för din kommentar så att jag kunde hitta hit!

    Vilken fin altan ni har, förresten!

    Trevlig helg!

    / Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten hos mig!
    Kul att hitta en för mig, ny blogg :)
    Dörren jag målat var i samma kulör tidigare, men efter några år med vind, regn och solsken så hade den blivit en nyans ljusare.. Och sen har vår hund gjort sina små "avtryck" med klorna. Så det var bara en uppfräschning.
    Ha en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tack för tips! Ha en mysig kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...