24 september 2012

Gästrum

Bild från Dalani
I vår källare har vi ett rum över som vi ska göra till gästrum. Vi har inte så ofta övernattande gäster men när vi har det så är det trevligt att ha ett fint rum att erbjuda.

Så vad behövs:
Säng- det viktigaste, bäddat fint som på hotell..kanske en bäddsoffa om man även vill använda rummet till tvrum?
Läslampa- jag tvivlar på att våra gäster vill läsa en bok efter en trevlig middag med oss, som brukar bli sena men alltid trevligt att ha det.
Förvaring- krokar och galgar så man kan hänga sina kläder,
Övrigt- handuk, lite tidningar, filt, spegel

Nått mer?

Det får inte bli ett rum där allt möjligt, som egentligen ska sorteras bort, förvaras. Funderar på om man ska bygga något slags kontor i garderoben som man kan ha stängt när det inte används. Behövs plats för skrivare, räkningar osv
Vad tror ni?
Bild från Bo Bedre. Kontor i garderoben

4 kommentarer:

  1. Stooort grattis i efterskott! Det blir alldeles säkert ett kanonfint gästrum... jag tror inte det behövs så mycket när man är gäst :-) Den nedersta bilden visar hur fint det är med trärent till det vita. Ha en go måndag!

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog sett till att rummet blev lite o varje, särskilt när ni inte har gäster så ofta. Det får ju inte stå tomt, tänker jag.
    Snygga inspobilder!

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag hade nog sett till att rummet blev lite o varje, särskilt när ni inte har gäster så ofta. Det får ju inte stå tomt, tänker jag.
    Snygga inspobilder!

    kram

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...