12 september 2012

Vårt Kök

Är det inte härligt att kunna äta frukost vid köket, kunna hänga vid spisen när din sambo lagar mat, kunna ta ett glas vin avslappnat i köket eller bara läsa tidningen i bekväma stolar....så tänkte vi när vi byggde köket. En central punkt i huset där man umgås.
Därför valde vi att bygga vår bänkskiva lite längre ut så vi även kunde ha barstolar där samt att vi öppnade upp alla stängda väggar för att få in ljuset.


Har fått många frågor om mitt kök så här har ni lite bilder!
Köket vi valde är från Electroluxhome - Senteskök. De är proffsiga och kunniga och jätte trevliga. Kust design horisont heter luckorna.
Köksfläkten kommer från Fjäråskupan

Alla vitvaror kommer från Electrolux och är rostfria

Vi har valt en helt integrerad diskho. Utan skarvar och bara en ho. Vi ville att köksbänken skulle vara en hel skiva. Jätte snyggt tycker vi att det blev. Silestone heter märket. Vi är även nöjda med den integrerade diskpumpen som ni ser på bilden.










4 kommentarer:

  1. Men hej!
    Kul att du tittade in och lämnade en hälsning så jag hittade dig! =))
    Nu måste jag spana vidare på ditt fina hem!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Så fint och fräscht det ser ut!

    Att kök och badrum är ok är verkligen a och o i ett hem tycker jag:)

    Ha en fortsatt fin dag.

    Therese

    SvaraRadera
  3. Jättefint kök!! Ljust och fräscht!!
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. jag älskar tegelstommen i mitten!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...