16 september 2012

Slumpen


I lördags vaknade vi upp på Grand Hotel. 




Efter en lång frukost på Grand hotells verandan fortsatte vi mot bilen. Trötta efter gårdagen mindes vi inte riktigt var bilen stod, så medan Henrik letade gick jag in på en butik och väntade. En riktigt mysig butik i en källarlokal. Chacone design som bland annat är återförsäljare till Dis. Men eftersom att hon skulle byta lokal så sålde hon ut mycket av sitt lager. Så av slump hittade vi två lampor som nu har fått sin plats vid sofforna i vardagsrummet. Vi har letat länge efter liknande lampor och tänk vilken tur vi hade att just denna butik hade två stycken kvar...





3 kommentarer:

  1. Så fina lampor! Kul att ni fick tag i dem!
    Snyggt vardagsrum, gillade sofforna.

    Kul att du hittade mig, följer din blogg nu :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Klart du får lägga till mig i din blogglista! Tack, jag blir jätteglad =))
    Åh, Grand hotell, sweet!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Snygga lampor! Passar perfekt där :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...