17 september 2012

Middag

Vilken fantastisk lördag vi hade.
Några Vänner var över på middag och alla hade innan fått tilldelat ett land som de skulle laga mat ifrån. Så vi hade mat och vin från 4länder på bordet, totalt 12rätter från Frankrike, Italien, Spanien och USA. OJ vad mycket mat det var och så många goda smaker. Jätte kul att göra middagar med olika teman.

Tack alla för en super trevlig kväll.

Anklever från Frankrike

Paella från Spanien

kött från USA


Consome från Frankrike



Tiramisu från Italien


5 kommentarer:

  1. Åh så gott & mysigt! Vi vill också vara med någon gång:) du får jätte gärna komma hit & hjälpa mig med garderoben, då blir jag SÅ glad!! När kan du? Ja visst var den precis i min stil:) Kram syster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart ni ska vara med!! Jag kollar med er nästa gång!!
      Kram

      Radera
  2. Wow! Vilken härlig bildkavalkad! Underbart!
    Angående björnbärsbuskarna så gör jag egentligen just ingenting med dem! Men det verkar växa så det knakar ändå!

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé det får nog härma efter :)
    Många härliga rätter! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken fantastisk grej! Det ska vi göra med våra vänner någon gång:)
    Så fint ni har det förresten!

    Kram Sofi

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...