27 december 2012

Dukning

Ny manglad duk, finporslin, silverbestick och klingande glas. Nyår är fest och kalas och det dukade bordet platsen där vi möts så därför är det extra viktigt med detaljerna.
Lite inspiration inför Nyårsdukningen:






Vi firar Nyår hos oss i år. totalt blir vi 13st underbara människor så jag har höga förväntningar på kvällen. 
Börjar med mingel och bubbel följt av 3 rätters middag och sen lite spel och fyrverkeri och troligtvis slutar festen någonstans vid gryningen...
I år har vi gjort klart gästrummet i källaren så nu kan de som vill sova över och dagen efter blir det pannkaksfrukost!

För fler fina dukningar kolla in på Fabriken





13 kommentarer:

  1. Riktigt snygg dukning! Fint... precis som det ska vara till nyår! Jag filar på min dukning fortfarande, så tack för inspirationen! Vi blir några stycken här också, med ungefär samma upplägg :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Älskar första bilden :)
    Åh låter som ni kommer få en underbart rolig nyårsafton!!

    Ha en fin kväll :)
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Fint dukat och med inslag av turkost..wooow vad snyggt! Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, tack för tipsen!
    Vi ska oxå vara här i nyår så jag letar inspiration...
    Kram Suss

    Ps, jag kommer inte skriva mer o min träning på bloggen (tror inte de andra gör det?)Jag tycker det blir lite tråkigt för mina läsare... Tränar alltid 4-5 ggr per vecka.

    SvaraRadera
  5. Pannkaksfrukost låter ju perfekt efter nyårsafton!

    SvaraRadera
  6. Tjusigt!! Vill också ha en bubbel-pyramid :)

    SvaraRadera
  7. Kanon fin dukning, i år ska vi till bästa vännerna och fira nyår, gångavstånd så det är ju kanon!
    Ang träning som jag såg Suss svarat på, så blev det tyvärr inga inlägg om träning innan jul men jag tränade ;)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder! Jag älskar att duka och fixa så jag önskar att vi skulle vara hos oss på nyår, men istället blir till att åka bort och överraskas av någon annans dukning. :)

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder ,härlig dukning
    Alltid roligt att lägga lite extra krut på dukning när man ska ha vänner hemma hos sig
    ha en fortsatt bra vecka

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder! Och pannkaksfrukost, hur gott låter inte det..!

    SvaraRadera
  11. Härligt med nyårsplaner!

    Tack för fina ord hos mig!
    Det värmer verkligen.

    Hoppas att du får ett riktigt sprakande nyårsfirande=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Härlig nyårsdukning:) Jag älskar skålade champagneglas:):)
    Ha en fin första dag på nya året. Kram maria

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...