5 december 2012

Pulsa i snön

Lunch på Matbaren, kaffe på Grand Hotell och middag på nya restaurangen Taverna Brillo. Så såg min dag ut igår. Ibland älskar jag verkligen mitt jobb!

Idag ska jag ut i snö stormen och ta mig till jobbet och ha massor av intervjuer ska bli kul att träffa nya eventuella medarbetare....

Ikväll ska jag vila och mysa hemma men först hoppas jag på att syster vill ta en power walk med mig. Jag är inte alls sugen på att pulsa ut i snön men har man sagt att man ska träna minst 3ggr per vecka så får inget stoppa mig.....Syster ska du med?

Här om dagen fick jag ett jätte fint kuvert i brevlådan som jag glömt att visa. Två fina personer har lagt ner massor av tid och kärlek och pysslat med dessa inbjudningar.


Eliahs (min syster son) dop inbjudan var otroligt fin. Ska bli så mysigt att gå på hans dop i Januari. Tack för jätte fin inbjudan. 




8 kommentarer:

  1. Vilken härlig inbjudan, superfin!
    Ha en bra dag i snön :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Roligt att gå på barndop och vilken mysig inbjudan. Jag har pulsat i snön tillsammans med en snöskyffel i två timmar, det får bli min träning. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Så fin inbjudan! Liten sötnos :)
    Jag pulsar i snön med hundarna och skottar snö men har tränat på gymet oxå
    http://hemmapasjuan.blogspot.se/2012/12/julbak.html.
    Idag blir det bara 2 korta promenader, ikväll julbord...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Åh så fint skrivet:) Tack syster! Idag blir det nog en kväll inne, herregud vilket väder:) Om vädret blir bättre imorgon kanske vi kan ta en promenad!?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Heja heja...
    Kom du iväg på pw idag :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej haha det var snökaos. Måste ut idag i all snö:)

      Kram

      Radera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...