6 december 2012

Jul

Första Advent firades tillsammans med vänner hos Familjen Henrikson. De hade ordnat massor av gott, pepparkakor, choklad, tårta och glögg. Det var super mysigt och jag föreslår att vi gör det till en tradition att träffas alla varje 1a advent varje år. Tack för en mysig dag.

Snart närmar sig helgen och andra Advent är här, den firas med bror och hans flickvän som båda fyller år. Mysigt att få en dag med familjen.

Jag älskar julen och alla traditioner runt omkring den. Alla mysiga middagar, glögg, skratt, vänner, paket och tomten. Längtar efter julafton då vi alla är samlade hos mamma och pappa. Tittar så länge på bilder från föregående jular och lite julinspiration.






För mer julinspiration och adventbilder kolla in på Fabriken

8 kommentarer:

  1. Åh så mycket härliga bilder, särskilt gillar jag tomten i fönstret ;) Så gulligt!

    Ha en fin dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig känsla du förmedlar!
    Det är mysets tid, det är då säkert=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Det såg riktigt mysigt ut! inget adventsfika har det blivit för vår del, ännu.
    Ha en bra dag
    Kram
    HElena

    SvaraRadera
  4. Julen är fantastiskt mysigt. Att träffa alla man tycker så mycket om är höjdpunkten.
    Härliga bilder du visar.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Då blev det inne träning idag.


    http://vitasmultron.blogspot.se/2012/12/vassa-armbagarna-och-kla-sig-latt.html

    Kram

    SvaraRadera
  6. Mysigt att umgås med vänner och familj.
    Imorgon ska jag på lunchpass, bodypump.
    Sedan blir det en jobbarhelg.

    Ha en fin helg. // Lissen

    SvaraRadera
  7. Härliga inspirationsbilder!
    Försöker få det fint här hemma till tjejträffen imon men jag tog mig tid till träning i alla fall ;) Kram Suss
    http://hemmapasjuan.blogspot.se/2012/12/nytt-i-myshornan.html

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig jul. Tur att jag hittade hit, du har en fin blogg

    /Karin

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...