4 december 2012

Fartfylld Vecka

Efter en bra start på veckan igår med jobb och sen vänner på besök på middag och lite vin fortsätter vi denna kalla vecka. Tror det kommer bli en bra vecka med jobb i Stockholm, testa en ny restaurang ikväll, mer jobb och julbord på operakällaren på Torsdag. 
Sen träning såklart. Så kul att så många vill hänga på i utmaningen. Imponerad av alla som trotsar kylan och tar sig ut och iväg för att träna. 
Det viktigaste är inte HUR man tränar utan ATT man tränar!! 

Jag tog mig ut på en PowerWalk igår men efter 40 min och iskalla kinder och händer gav jag upp men hann i alla fall gå 5km. 

Kolla in på bloggarna som är med i träningen och följ deras veckor med träning

9 kommentarer:

  1. Heja heja!!! Vad duktiga ni är!! :)

    Oj vilken rolig vecka. Starta med vin och vänner mm...låter ju toppen! :)

    Ha de fint!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Hejsan, vad fint du har det.

    Ska strax iväg på ett bodypump pass, så idag blir det träning.
    Hoppas din träning också går bra.

    Ha en fortsatt härlig vecka. // Lissen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Duktigt!!! Lite svårt att träna nu med snön men ska ta mig ut idag:)
      Kram

      Radera
  3. Till våren hänger jag gärna på en utmaning om du kör igen då, är inte direkt i tillstånd för träning just nu :)!
    Jag hejar på Er duktiga istället, hehe heja
    Kram på dej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hejar på oss:) Kör gärna en utmaning till våren igen!
      Kram

      Radera
  4. Bra jobbat trots kylan. Jag jobbade hela dagen och kvällen så ingen träning för mig men det kommer .. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Jag löp- och styrketränar, det gör gott för kropp o knopp!
    Jobba hemma är så gott, så skönt att slippa slira runt i snödrivorna imorgon..

    kram

    SvaraRadera
  6. Utmaning ett av tre är avklarad! Härligt med snön som ger en lite mer träning när man går.

    http://vitasmultron.blogspot.se/2012/12/traningsutmaningen.htm


    Hur får det för er andra :-)
    Heja på
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Duktigt av dig! Jag hann inte träna igår men ska ut i snön idag och pulsa:)

      Radera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...