14 december 2012

Fredag

Man har de allra bäst om att inte låta stressen ta över.
Att vara effektiv och organiserad så man hinner med vad man skall utan stress. Jag är duktig på detta men inte lika duktig av att njuta av stunden. Jag vill så mycket och vill hela tiden framåt. Jag älskar att jobba och ät glad varje dag att jag är så lyckligt lottat som verkligen tycker det är kul att gå till jobbet. Men jag älskar också helgen då jag får slappna av och vara med kärleken och vänner. Jag tror att anledningen till att jag inte stressa upp mig så mycket på jobbet är att jag verkligen jobbar effektivt och organiserat men också kan "stänga" av jobbet då jag är ledig och bara njuta av ledigheten.



"I takt med livet
                                                                går jag sakta, sakta
                                                 och låter allt som rusa förbi passera.
                                  Jag har inte bråttom för jag har redan kommit fram.
                                                       Jag har hittat min egen takt.
                         Den är långsam, dröjer gärna kvar känner doften som livet har"




Nu är det snart helg, bara en bra arbetsdag kvar. Idag åker vi till Stockholm med jobbet och kollar möbler sen är det jullunch och efter det lite jobb med Wallmans sen tar jag helg och njuter av livet... 
                                                  Hoppas ni alla har en bra fredag!

6 kommentarer:

  1. Åh så bra skrivet, WORD!

    Ha en toppenfredag vännen!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! :) vilket intressant jobb du verkar ha!

    Önskar dig en fin fredag!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra start på helgen:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att ha ett sånt jobb, det är nog något vi alla skulle vilja ha

    Ja, bergvärme är den absolut bästa investeringen vi har gjort. Mycket lägre månadskostnad och flera grader varmare på det med. Sköter sig själv och man behöver inte gruva sig när man är borta, händer det något kommer ett automatiskt sms vad det är.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt med fredagskvällarna! Blev lite träning innan oxå ;)
    http://hemmapasjuan.blogspot.se/2012/12/var-hall-denna-fredag.html
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så härligt det låter!
    Ha en fin helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...