1 december 2012

Frukost



Lördag morgon. Helg. Ledig. Mysfrukost med ny gjord musli, kaffe och yoghurt med hallon blåbär, banan och passionsfrukt. Lång frukost i soffan under filten. Härligt med helg. 

Idag är det möhippa för Linda som kommer gifta sig i December men eftersom jag inte visste om jag skulle jobba så är jag inte med på möhippan. Hoppas tjejer att ni har en underbar dag och att det blir en kväll Linda aldrig kommer glömma...

Jag passar på att vila istället sen ska vi till Steninge Slott och kolla deras julmarknad. Mysigt. Kvällen blir en lugn hemma kväll eftersom vi båda känner oss lite små hängiga. Det blir god mat, lite vin, film och lite godis.

Hoppas ni alla har en underbar lördag!


3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig morgon! Med god frukost förutom kaffet ;)
    Mysigt att åka på julmarknad, kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Kul att gå på julmarknad. Hoppas ni känner er bättre och har en riktigt mysig lördagskväll. Önskar dig en fin advent. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina ord inne hos mig och dito får jag säga!

    Hoppas ni fick en trevlig möhippa :-)
    Kram, Sofie

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...