12 december 2012

Tänd ett ljus



                                                       


Tänd ett ljus och låt det brinna
                                          låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu 
                                                           men det blir ljusare igen
Tänd ett ljus för allt du tror på
för den här planeten vi bor på
tänd ett ljus för jordens barn 


Här hemma är alla ljus tända och det blir myskväll med god mat och film. Känner oss inte helt friska så bäst att vila upp oss. Nu är det bara 12dagar till julafton hoppas snön är kvar tills dess. Vi har lottat i familjen om vem vi ska köpa julklappar till så alla vuxna får ett paket var. Jag ska köpa till min syster Emma. Fick en lång önskelista av henne och syster jag lovar att lägga upp vad jag önskar mig. 

Hoppas ni alla har en mysig kväll!

10 kommentarer:

  1. Så smart att lotta vem man ska köpa julklapp till, om man köper till de vuxna! :)
    Krya på er! Jag ska också tända lite ljus!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!½

    Så fint det lyser hos er!

    Vet du, träningsutmaningar brukar vara min grej men står över just nu, godsaker och julmat är också min grej;) Men i Januari då är jag på!:)

    Här är det också krassligt men går åt rätt håll:)

    Krya på er nu!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Så härligt med myskväll..det gör ni rätt i !
    Klokt av er att lotta om julklapparna.
    Hoppas ni kryar på er nu.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Många ljus går det åt nu! Ser mysigt ut:)

    Hoppas ni mår bättre snart, det är ju så tråkigt att vara sjuk nu när man har så mycket annat att göra!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Samma här, nya ljus sätts i och tänds varje kväll :-)
    Jag har testat Tabata Timer nu, svettigt men grym.


    http://vitasmultron.blogspot.se/2012/12/traningsutmaning-vecka-2-och-sen-ska.html

    ha en fortsatt fin onsdag och krya på er
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Ja många ljus går åt på kvällarna nu :)

    Usch för dessa förkylningar som går nu.
    Krya på er!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  7. Vilken fin version av Amy. Nu är det otroligt mysigt med tända ljus och det blir många vändor till IKEA.

    Kul att ha hittat till din fina blogg. Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Bra idé, jag ska vidarebefodra den braiga ideén. Kraam Pia

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...