23 december 2012

Julstämning

Julstämningen kommer smygande, sakta men säkert
Vi kanske inte är de som klär granen med omsorg, bakar pepparkakshus eller gör våra egna juldekorationer men vi vet hur man njuter och tar vara på tiden tillsammans. Vi stressar inte runt utan njuter i stället av ledigheten i form av mysiga middagar, lunch på stan och kvalitetstid med vänner.



Imorgon åker vi till mina föräldrar och firar jul. Den traditionella frukosten serveras kl09 och jag hoppas stora snöflingor faller utan för fönstert. För mig finns det ingen bättre julstämning än just denna frukost. Risgrynsgröt, pappas nygjorda skinka och julmusik. Dofterna gör julen. Att det sedan är pyntat hemma med stjärnor och tomtar, julgran och pepparkakshus gör förstås också sitt till. Vilken ljuvlig tid julen är!








Bilderna är från igår kväll hemma hos oss då vi åt Pizza, drack lite vin och skrattade ihop med vår vän Martin!

Hoppas ni alla inte stressar för mycket och njuter istället av stämningen runt jul!

4 kommentarer:

  1. Jamen de e ju så det ska vara! Håller med dig! Inget jäkt o stress o prestationsångest över bak o matlagning... Här ta vi det också kolugnt, vadå, Ica Kvantum finns ju liksom ;-)
    Och du, du har det ju jättmysigt där hemma!
    Många julkramar, Judita

    SvaraRadera
  2. Så härligt!! Ha en riktigt God jul tillsammans med dina nära och kära!!
    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fantastisk fin JUL:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. En Riktigt God Jul vill jag lnska dig !
    Njut av nära och kära !
    Varma julkramar från mig.
    Tack för din fina hälsning

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...