17 december 2012

TräningsUtmaning Vecka 3


Hur går det för er alla som är med i utmaningen? Jag har tyvärr varit sjuk hela veckan så ligger efter er men har kollat in på era bloggar och sett hur duktiga ni är. 
NU startar vi en NY vecka. Fortsätt som ni tränar men lägg till lite Benböj....
Utmaningen denna vecka pågår från det att vi går upp på morgonen tills att vi går och lägger oss på kvällen.
Välj ut två dagar i veckan då du VARJE gång du går ut i köket ska du göra 10 st Benböj.  Räkna hur många du får ihop dessa 2 dagar så jämför vi våra antal. 
Det är sån här träning som är så skön, det tar ingen tid man blir inte svettig och du är hemma med familjen. Trots det kan man lätt få ihop 100 benböj extra, helt gratis dessutom.
Det finns dessutom andra aspekter som jag inte hade räknat med. Nämligen att man drar sig för att gå in i köket och hämta det där lilla extra att äta. Vet man att det kostar 10 Benböj så känner man efter en gång extra istället för att bara ge efter.
Följande duktiga Bloggerskor  är med:

Rapportera varje dag du tränat och länka till mig så jag ser att ni tränar! 
Skriv gärna en kommentar på min blogg också så jag inte missar någon
Kom ihåg att du tävlar mot dig själv, på dina villkor och utifrån dina egna förutsättningar! Du gör detta för din skull, en sådan här satsning på dig själv är du alltid värd!
Utmaningen håller alltså på i 25 dagar med startade  den 3December. Självklart kan du haka på nu!

1 kommentar:

  1. Hej, ingen träning här heller, jo några promenader men inga rygglyft eller plankor eller armhävningar. Jag har också varit sjuk. Vi kommer igen.. Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...