10 december 2012

Träningsutmaning Vecka 2


KUL att så många är med på träningsutmaningen!
UTMANING TVÅ: 
-Springa minst 5km
-Prova Tabata. Nu när det är kyligt och svårt att motivera sig att komma iväg är Tabata perfekt att träna hemma. Ladda hem  appen Tabata Timer på mobilen och testa 3övningar: Planka, armhävningar, rygglyft 
-Besvara dessa 7 frågor!              1. Då tränar jag allra helst
2. I mina öron när jag tränar
3. Mål med träningen
4. Favoritmat
                                                               5. Då mår jag som bäst
                                                          6. Därför tränar jag
                                                             7. Där tränar jag helst

Följande duktiga Bloggerskor  är med:

Rapportera varje dag du tränat och länka till mig så jag ser att ni tränar! 
Skriv gärna en kommentar på min blogg också så jag inte missar någon
Kom ihåg att du tävlar mot dig själv, på dina villkor och utifrån dina egna förutsättningar! Du gör detta för din skull, en sådan här satsning på dig själv är du alltid värd!
Utmaningen håller alltså på i 25 dagar med startade  den 3December. Självklart kan du haka på nu!

8 kommentarer:

  1. Bra utmaning, ska prova att ladda hem appen annars får jag väl köra övningarna ändå. Jag svarar på frågorna på min blogg. Ha det så bra.. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig grej! Jag hakar mer än gärna på!
    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Kanon utmaning, jag laddade precis ner appen, så här ska testas snarast!
    Det är tufft att springa i snön nu, jag känner mig stel efteråt men men när man väl är färdig så mår man ju toppen :)

    Men nu kör vi vecka 2! Heja oss alla
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Oj vilken utmaning!
    Jag kan inte springa p g a höft/rygg men ska crosstraina 5 km istället :) Ska ladda ner appen och testa Tabata under veckan. Svarar på frågorna på onsdag för imon är jag iväg.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Tabata har jag inte prövat, men har märkt att det oftast är fullbokat på mitt gym. Får försöka få plats jag också.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  6. Jag är med!! Ut i snöspåret imorgon igen!!
    hejja oss!!
    Jag har inte riktigt förstått skall jag göra ett inlägg med de frågorna och svaren??

    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Har helt missat att jag kanske ska uppdatera på bloggen med =) Dessvärre är jag sjuk nu så detta ligger lite på is, men innan sprang jag och promenerade powerwalks på 45 minuter. Sprang ca 3 km med. Men nu dålig, typiskt. Hejja hejja er andra.
    Kram och ha det toppen, svarar på frågorna i nästa inlägg på bloggen.

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...