19 oktober 2012

100,000 besökare!

Min systers blogg hade i veckan 100,000 besökare. Så kul! Grattis Syster du är en inspiration för många och även för mig!!

Ni har säkert alla redan tittat in på hennes sida men OM ni inte gjort det så titta in HÄR


Bild från hennes hem (lånad från hennes sida)




Det är roligt att det är så många även här på bloggen som tittar in, hoppas att ni är här för att stanna! Vill tacka för alla fina kommentarer, det är  kul att läsa. 

Men nu är jag nyfiken på vilka ni är? Var kommer ni ifrån, hur började ni blogga. Jag är så nyfiken på att få veta vilka som tittar in här:) Lämna gärna en kommentar nedan och berätta om er själva!

2 kommentarer:

  1. Så det är din syster?? Ja, det är en härlig värld bloggvärlden:-)
    Jag började blogga när vi köpte vårt hus för lite mer än ett år sedan. Jag skriver om vår renovering och inredning och lite vardagsliv:)
    När började du blogga då?
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!

Pool 2022

Reklam för poolgiganten  Vi har lovat oss själva att 2022 ska vi köpa POOL!  Vi har länge tyckt att det skulle vara  härligt att ha en egen ...